Wednesday, January 1, 2014

SNAPSHOTS OF DECEMBER!

Today I say goobye to 2013 with the photos from my instagram of the month of December! Goodbye 2013, hello 2014!

Hoje despeço-me de 2013, com as fotografias do meu instagram do mês de Dezembro!
Adeus 2013, olá 2014!

 




Têm uma preferida? 
Have yourself a fav?

For more pictures follow me on instagram: @fifashionimagination 
Para verem mais fotografias sigam-me no Instragram: @fifashionimagination 

Hope I can see you soon on my instagram! :) 
Espero por vocês no meu instagram! :) 

by Fi

1 comment:

  1. Cool and lovely pics!
    Happy New Year!


    Kisses from www.withorwithoutshoes.com

    Today I bring you a Casual & Comfy outfit to come back to daily routine... but with a chic touch !

    Passatempo - ganha um óculos de sol que você prefere (150€) !!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...